צ'ק ליסט לקידום אתר SEO

בניתם אתר? מצויין! עכשיו חייבים להתאים אותו למנוע החיפוש של גוגל כדי לקדם אותו גם בצורה אורגנית. הנה כמה דברים מרכזיים וחשובים שיש לדאוג להם כדי שגוגל תאהב את האתר שלכם.

בתהליך בניית האתר חשוב והכרחי להכין אותו לקריאה של מנוע החיפוש של גוגל. גוגל סורקת את האתר שלנו לאחר עלייתו לאוויר ומאפשרת לו במידה ויעמוד בסטנדרטים מסוימים להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות. ככל שהאתר יתאים ויהיה קריא לגוגל – כך הסיכוי שהמיקום שלו בתוצאות החיפוש יהיה גבוה יותר. כך הגולשים יזכו למצוא את האתר במהירות והתנועה אליכם לאתר תגבר!

חשוב מאוד לבצע את ההתאמות והקידום תוך כדי תהליך הבנייה של האתר על מנת למנוע עבודה כפולה וארוכה לאחר מכן. יש להיעזר במקצוען קידום אתרים על מנת לעשות זאת בצורה נכונה ואפקטיבית. 

אנו ממליצים להשתמש בתוסף YOAST (אפילו בגרסתו החינמית) ודומיו על מנת לוודא שהאתר עומד בסטנדרטים של מנועי החיפוש.

אז הנה כמה דברים שחשוב לדאוג להם באתר:

כמובן שישנן עוד בדיקות ותיקונים נוספים שיש לבצע אך אלו עיקרי הדברים. חשוב להיעזר לצורך קידום שוטף של האתר במקדם אתרים מקצועי אשר יסייע לשפר את המיקום בגבוה בגוגל ולנטר בעיות באתר לאורך זמן.

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?