לפרסם אתר או עמוד נחיתה?

כאשר אנו מעלים מודעה המובילה לעמוד מסוים, ההתלבטות לעיתים קרובות היא האם ליצור עמוד נחיתה ייעודי או להעביר את הגולשים לעמוד בתוך אתר הבית שלנו. התשובה אינה חד משמעית, אבל לכל אחת מהאפשרויות יתרונות וחסרונות משלה.

כתבנו מודעה מצוינת לפרסום שירות או מוצר בעסק שלנו באחת מהמערכות של גוגל או ברשתות החברתיות, הכנו קופי מצוין, מצאנו את הקהלים הרלוונטיים ביותר והשקענו אפילו בתמונה יפה. כאן לעיתים קרובות עולה השאלה – לאן כדאי להוביל את הגולשים? לעמוד נחיתה ייעודי? או לעמוד ספציפי בתוך האתר. 

על מנת להבין כיצד לפעול יש קודם לרדת לעומקה של המטרה לשמה בונים עמוד נחיתה ייעודי. עמוד נחיתה מיועד להתמקדות במוצר או השירות הספיציפי אותו אנו רוצים לקדם. אנו מספרים על המוצר, מוסיפים מידע רלוונטי עליו, יתרונות וכו', נתונים לגולש להבין מעט עלינו ולבסוף נותנים לו את הדרכים להמשך התקשרות איתנו: אם באמצעות טלפון, כתובת מייל, טופס או רכישה ישירות מעמוד הנחיתה. 

ישנם כמה טיפים שריכזנו בפוסט הזה לכתיבה נכונה של עמוד נחיתה ובניית עמוד מנצח. לרוב מומלץ שלא לאפשר לגולש "לברוח" מהעמוד לקישורים אחרים ולרכז את כל המידע הנחוץ לו בעמוד הנחיתה. כך שקישורים לעמודים במדיות החברתיות, קישור לאתר הבית או לעמודי מאמרים חיצוניים אינם מומלצים. אנו רוצים לאפשר לגולש להישאר בתהליך, להוביל אותו לפעולה מיידית ולא לאבד אותו בשצף המידע ובמעבר בין העמודים. 

לעומת זאת, הפנייה לדף באתר, עמוד מוצר, שירות או כל עמוד אחר שנראה לנו רלוונטי לפרסום היא אפשרית גם כן. לרוב המפרסמים כיום קיים אתר המרכז בעמודים שונים את פרופיל החברה, עבודות או המלצות, עמוד בלוג, יצירת קשר ועוד. הגולש יכול להנות ממידע מקיף על המוצרים והשירותים אותם החברה מציעה, ללמוד על אודות החברה, לבקר ברשתות החברתיות וכדומה.

עם זאת, הפניה לעמוד באתר מאפשרת לגולש להיכנס להתלבטויות מיותרות, לגלוש בין העמודים השונים, לאבד ריכוז או עניין ולנטוש את התהליך באמצע. 

אמנם מעבר לעמוד באתר יכולה להוות חיסכון בעלויות ובזמן עלייה לאוויר של עמוד נחיתה, אך יכולה לפגוע בתהליך הפרסום ללקוח. זאת מאחר שעמוד נחיתה טוב צריך לתת לו את כל המידע הנחוץ לו להשתכנע ולפעול.

הפנייה לאתר החברה או לעמוד ספציפי בו יכולה להוות שלב ראשון בהיכרות עם החברה, כחלק מאסטרטגיה שיווקית כללית בה בשלב הראשון נציג את החברה ללקוחות הפוטינציאליים ולאחר מכן במהלך שיווק מחדש (רימרקטינג) נוביל אותו לעמוד נחיתה כדי להשלים את הפעולה הרצויה לנו. 

הנה כמה דוגמאות לעמודי נחיתה שבנינו בשוף דיגיטל

עוד בבלוג של שוף

10 דברים שחייבים להימצא בכל דף נחיתה

דף נחיתה או עמוד נחיתה (Landing Page) הוא כלי חשוב במיתוג ובשיווק המקוון של עסקים. למרות שקיימים בשוק אינסוף סוגים וצורות של דפי נחיתה, ישנם מרכיבים מסוימים שחייבים להיות כלולים בדף נחיתה ממיר ומוצלח. ריכזתי כאן 10 דברים שכדאי שתוודאו שקיימים אצלך:

קראו עוד »

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »

רוצה לדבר על העסק שלך?

או למלא טופס:

לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?