כמה סיבות מדוע כדאי לפרסם בגוגל

למה לפרסם בגוגל את העסק שלך? בואו ללמוד על פרסום מודעות ממומנות בגוגל ואיך הן יכולות לעזור לקדם את העסק שלך ולהגיע ללקוחות חדשים.

איך זה עובד?

שיטת פרסום המודעות בגוגל היא על פי מכרז. אנו מתחרים על מיקום הופעת המודעה בעת חיפוש מילות מפתח ספציפיות. אך חשוב להבין שבבואנו לפרסם בגוגל, ההצעה הגבוהה ביותר לא בהכרח זו שתיבחר.

לפי התפיסה של חברת גוגל, הלקוח, כלומר המחפש הוא המרכז. גוגל תעדיף לפרסם בתוצאות החיפוש שלה אתרים ומודעות בעלי תוכן איכותי ורלוונטי. כפועל יוצא, כל עוד המודעה איכותית, ניתן יהיה לפרסם בסכומים נמוכים יותר משמציע המתחרה. להופיע בחיפוש, למרות שהמתחרה הציע סכום גבוה יותר. איכות מודעה טובה מושגת בשיטות שונות והמון בדיקות ושיפורים מתמידים. 

לקדם אורגנית או לפרסם בגוגל?

עסקים קטנים או חדשים מסתמכים לרוב על הפניות מפה-לאוזן על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אלו שהשכילו למנף את העסק בעזרת רשת האינטרנט, משתמשים רבות בקידום-אתרים אורגני (SEO). כלומר, ללא שימוש במודעה ממומנת. זאת בכדי לדחוף את האתר שלהם במעלה התוצאות הראשונות המופיעות בגוגל. 

קידום אורגני במנועי חיפוש הוא דבר בריא ומבורך, אבל המיקום במנועי החיפוש אינו יציב ויכול להשתנות כל הזמן. ע"י שימוש נכון בפרסום אפשר להוסיף עוד ענף חזק להישען עליו להגעה ללקוחות פוטנציאליים. 

היתרון האדיר של הפרסום הרשתי הוא היכולת לשלוט בכמות הלקוחות שמגיעים. ככל שעולה ההשקעה כך נגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. 

בנוסף זהו סוד גלוי שגוגל "מפנקת" ומעדיפה את הלקוחות המשלמים הבוחרים לפרסם בגוגל.

פרסום בגוגל אדס

בשימוש במערכת הפרסום המקוון של גוגל (Google Ads), אתה תקבע את התקציב המדויק המקסימלי ליום. שיטת התמחור בגוגל היא על פי קליק. כלומר משלמים רק במידה והמחפש הקליק על המודעה ומגיע אליך לאתר או לדף הנחיתה. 

המודעות שלך יופיעו רק לקהל רלוונטי וספציפי שמחפש מונחים הקשורים לתחום שלך. מדובר בלקוחות פוטנציאליים שלרוב כבר מחפשים לבצע רכישה. 

ועכשיו השאלה הגדולה היא ממי הם יקנו – ממך או מהמתחרים שלך.

לפרסם בגוגל לסלולרי

לפי גוגל, רוב החיפושים המתבצעים מהטלפון הסלולרי הם לעסקים מקומיים באזור החיפוש. לא פחות מ-90% מהאנשים משתמשים ברשת האינטרנט בכדי לחפש עסקים. 

מעולם לא היה עוד זמן כזה בהיסטוריה בו כ"כ הרבה אנשים מחפשים אחר העסק שלך – המוצר או השירות שאתה מציע.  

גוגל אוחזת בנתח הגדול ביותר מתנועת החיפושים ברשת. לכן, במידה ותפרסם בגוגל תגיע מיד לקהל רחב של לקוחות בפוטנציאל גבוהה. קהל אשר מחפש את המוצר שלך או את השירות שאתה מספק.

לסיכום...

עם המודעות של גוגל, תוכל לעקוב אחרי המילים שמביאות לקוחות ולהבדיל אותן מן המילים שלא. ניטור חכם של תוצאות המודעה שלכם, שינוי ושיפור מתמיד על ידי אופטימיזציה נכונה, יוכלו להוביל להגדלת קהל הלקוחות והצלחת העסק.

עוד בבלוג של שוף

ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר

אתר אינטרנט הוא אוסף של עמודים שבהם משתמשים יכולים לקבל מידע ולבצע פעולות כגון רכישת מוצרים, קבלת שירותים, וכו'. עמוד נחיתה הוא עמוד ייחודי הנועד להפנות את המשתמש לביצוע פעולה מסוימת כמו רכישה או מילוי טופס. למדו עוד במאמר הבא.

קראו עוד »
לשיחה לחצו כאן
1
רוצה לדבר?
Shoof Digital
היי!
שנדבר בוואטסאפ?